Ga naar de hoofdinhoud

1 de Beste Italiaanse lasagne

196 g
1. 39
U

Omschrijving

Maaltijdpakket voor de bereiding van lasagne

Ingrediënten

Ingrediënten :Lasagnebladen: volkoren harde TARWEGRIESMEEL. Sausmix: rijstebloem, tomatenpoeder, TARWEBLOEM, maltodextrine, gemodificeerd maïszetmeel, gehydrolyseerd eiwit (SOJA, maïs), suiker, zout, specerijen (paprikapoeder, zwarte peper), zeezout, gedroogde groenten (wortel, ui), natuurlijke aroma's, zonnebloemolie, extract van paprika, kruiden (oregano, basilicum, majoraan, peterselie, rozemarijn, tijm, SELDERIJBLAD, bieslook), antiklontermiddel: E551, voedingszuur: citroenzuur. Dit product kan sporen van MELK en PINDA bevatten.

Allergie informatie

  • Bevat Gluten
  • Kan sporen bevatten van Melk(eiwit)
  • Kan sporen bevatten van Pinda's
  • Bevat Selderij
  • Bevat Soja
  • Bevat Tarwe

Voedingswaarden

Voedingswaarden per 100 GRM

  • Energie Kilojoules (kJ)
  • Energie Kilocalorieën (kcal)
  • Vetten (g) , waarvan
    verzadigde vetzuren (g)
    enkelvoudig onverzadigde vetzuren (g)
    meervoudig onverzadigde vetzuren (g)
    transvetzuren (g)
  • Koolhydraten (g) , waarvan
    suikers (g)
    toegevoegde suikers (g)
    polyolen (g)
    zetmeel (g)
    Voedingsvezel (g)
  • Eiwitten (g)
  • Zout (g)
  • Natrium (mg)

Bereidingswijze

Zelf toe te voegen: 300 g (runder)gehakt 400 ml halfvolle melk 300 ml water 100 g geraspte kaas 400 g Italiaanse roerbakgroenten 2 tomaten (in blokjes) 2 el plantaardige olie Bereidingswijze: 1. Verwarm de oven voor op ca. 200°C (hete luchtoven ca. 180°C) en vet de ovenschaal in (inhoud ca. 1,5 liter). 2. Verhit een koekenpan of wok (zonder olie) en rul hierin het gehakt tot het bruin is. 3. Voeg 400 ml halfvolle melk, 300 ml water en de inhoud van het zakje sausmix toe, breng het geheel aan de kook en laat de saus 2 á 3 minuten goed doorkoken (de saus blijft dun). Voeg de Italiaanse roerbakgroenten en de tomaten toe en roer door. 4. Bouw de lasagne op. Begin met een laag lasagnesaus op de bodem van de ovenschaal. Bedek de saus met lasagnebladen (niet voorkoken). Herhaal dit tot de schaal vol is en eindig met een ruime laag saus. Bestrooi de lasagne naar wens met de geraspte kaas. 5. Zet de lasagne in het midden van de oven en laat deze in ca. 35 minuten gaar worden. Meer groenten +/- 237g groenten per persoon* • 200g kipfilet (in reepjes) • 400ml halfvolle melk • 300ml water • 250g Italiaanse roerbakgroenten • 250g cherrytomaatjes (gehalveerd) • 2 bolletjes mozzarella (in plakjes • 250g verse bladspinazie • 200g geroosterde paprika (pot) • 3el olijfolie 1. Vervang bij stap 2, 300g rundergehakt door 200g kipfilet en voeg 3 el olijfolie toe. 2. Voeg aan het eind van stap 4, samen met de Italiaanse roerbakgroenten en tomaten 250g verse bladspinazie, 250g cherrytomaatjes en 200g geroosterde paprika toe. 3. Vervang bij stap 5, 100g geraspte kaas door 2 mozzarella bolletjes (in plakjes gesneden). Dagje minder vlees +/- 162g groenten per persoon* • 350g vegetarische kruimgehakt • 400ml halfvolle melk • 300ml water • 400g Italiaanse roerbakgroenten • 250g cherrytomaatjes (gehalveerd) • 100g geraspte (vegetarische) kaas 1. Vervang bij stap 2, 300g rundergehakt door 350g vegetarische kruimgehakt. 2. Vervang bij stap 3, de tomaten door 250g cherrytomaatjes (gehalveerd).

Afzender en adres

Detailresult Groep N.V.
Antwoordnummer 309 1940 VB Beverwijk

Disclaimer

Dirk doet er alles aan om de prijs- en productinformatie van onze producten zo accuraat mogelijk te houden. Echter, producten worden vaak verbeterd en daardoor kan informatie geregeld veranderen. Daarom raden we je aan om altijd de verpakking te lezen van het werkelijke product. Zijn er vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.