Header Met elkaar zijn we Dirk

MET ELKAAR ZIJN WE DIRK

Velsen-Noord, 28 maart 2020

MET ELKAAR ZIJN WE DIRK

Met elkaar zijn we Dirk. Met elkaar bevoorraden we, sjouwen we, buffelen en knokken we. Met elkaar helpen we onze klanten in een tijd dat boodschappen weer levensmiddelen worden genoemd. Met elkaar houden we anderhalve meter afstand, maar staan we zij aan zij. Met elkaar, voor elkaar.

De nieuwste televisiecommercial van Dirk die vanaf aanstaande zondag uitgezonden wordt, staat dit keer niet in het teken van de beste aanbiedingen, maar zet alle hardwerkende collega’s in de spotlight. Marcel Huizing, directeur Dirk, licht toe: “Het zijn buitengewone dagen in supermarktland. Geen dag is hetzelfde en er wordt veel gevraagd van onze collega’s op de winkelvloer, maar ook in de rest van de keten. Elke dag zetten zij zich weer in om Nederland van voedsel te voorzien. Wat een topprestatie leveren zij! Ik ben heel trots om te zien hoe we samen de schouders er onder zetten, een stapje harder lopen en elkaar helpen. Samen redden we het. Met elkaar en voor elkaar.”

Bekijk via de volgende link de bijzondere commercial: https://youtu.be/X-VcLsW3zrM